torsdag 23 april 2009

Då var man hemkommen från ännu en dag utanför hemmet. Satt på skeppan idag och lyckades bli solbränd på ena armen. Får sola den andra en annan dag =) Sen åkte jag och Malin hem till henne och käkade lax med wok, de blev kanongott. Vi invigde hennes balkong för iår med att äta på den. Efterrätten bestod av vattenmelon och te. Dom bästa dagarna i livet är just sådana här tror jag, när man inte behöver tänka på något utan bara gotta sig och ta de lugnt.
Har iallafall hunnit med att tvätta och städa här hemma med, så lite nytta har jag allt gjort =)

Imorgon har vi planerat in en kväll här hemma hos mig. Malin x 2 ska dricka vin och jag ska kolla på haha. De blir mysigt med lite snacks till mm. Sen ska dom sova över här med =) mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar