lördag 25 april 2009

Myskvällen!

Hade en riktigt mysig kväll igår med Malin x 2 och Pillartrillan! Vi hade så mycket onyttigheter på bordet så att vi säkert har lagt på oss tillräkligt med kilon för iår =) Vi spelade även TP fast det var med Disney frågor, hade inte en chans mot pillan som näst intill kan alla utan och innantill. Men så långt efter kom vi inte iaf! Sen fortsatte vi på spelet Upp till bevis, riktigt roligt det med, men åkte på stryk även där med :P

Som vanligt vaknade jag mycket tidigare än alla andra så jag flög upp ur sängen och städade och förberedde frukost. Är så roligt att ha gäster och få fixa ihop en härligt stor frukost. Mums mums!
Med tanke på det fina vädret åkte vi ner till skeppan en liten stund och mös i solen! Sen åkte vi till Torp för att malin skulle ha lite grejer på bolaget.

Nu däremot sitter jag hemma i tystnaden och bara njuter =) Nog för att det alltid är jätte roligt att ha massa folk runt sig och umgås, men ibland är det riktigt skönt med bara tystnad. Jag kan älska att bara sitta hemma framför datan i min ensamhet, eller bara ligga i soffan och glo på tv för mig själv. Sådana stunder är underskattade av många!
Idag blir det både Soffan, datan och Tv =) Gottigt värre :P

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar