onsdag 22 april 2009

Hemma efter dagen!

Känner mig hur trött som helst, förvånad över att jag orkade ta mig ork till att skriva några rader här. Sömnen från inatt kommer ikapp mig nu! Men lägger mig hellre tidig idag och kommer upp i tid imorgon, för jag kan inte sova länge på morgonen oavsett tid jag lägger mig. Får nästan panik om klockan paserar 9 och jag inte vaknat. Usch vad hemskt det är! Önskar verkligen jag hade psyke att kunna sova bort dagar som många andra kan, men de går bara inte.

Mer allmänbildad blev jag inte heller idag, de slutade med att vi tog en lunch på rådhuset istället. Träffade Elin och Camy där, de var inte igår man såg dom. Elin och jag hade tydligen inte setts på iaf nio månader, det är lång tid det. Men roligt att springa på lite folk ibland.
Senare tog vi en fika hos familjen, Ida och pillan hade fixat så vi fick nybakat när vi kom dit. GOTT!! Åkte nyss där ifrån eftersom mina ögon började svika mig. Känner även att huvudet börjar ge vika med, bäst att lägg sig i tid så det inte utvecklas till huvudvärk vilket jag lätt får när jag är trött!

Kärlek till folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar