fredag 17 april 2009

Soligt!

Igår hände det en hel del men ändå inte!. Började dagen med att åka till Vänersborg med Pillan och Malin där vi tog en fika. Efter de åke vi hem till huset och spelade kubb, känds verkligen som att inviga försommaren nästan =) Grillen lyckades till slut pernilla få igång med. Kan säga att jag åt korv så att det sprutade ut ur öronen på mig.
Vi satt länge och väl efter det och bara pratade och solen fortsatte att gassa på oss.

Sedan tog jag och Malin den första riktiga glasspremieren nere på strandpromenaden. Vi satta oss i gräset och njöt av solen samt tittade på allt folk som for förbi. Det är så skönt att det finns ett ställe i Uddevalla som uppskattas av alla oavsett hur du är som person. Var så många olika åldrar och stilar på människor så det finns inte. Riktigt roligt.

Vid sju tiden besökte vi cola och co som satt i sörkälleparken och grillade och drack öl. Stannade inte där så länge utan drog oss hem till Malin för lite te och smörgås. Det var riktigt gott efter en lång dag =)
Det roligaste av allt när jag väl kom hem till mig själv på kvällen var när jag upptäckte att jag hade fått världens bonnebränna. Helt otroligt vad solen tar =) ska inte klaga på att man får färg men det ser väldigt roligt ut =) Den ska jag försöka kämpa bort idag!

Dagen i sig hade med andra ord vart lång och vi hade hunnit med mycket utan att det kändes så. Men hur kan en underbar solig dag i trevligt sällskap kännas för lång?

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar