tisdag 21 april 2009

fy fasen!

Vaknade idag vid åttatiden och hade väldens migrän. Jag som hade tänkt att ha en riktigt fixar dag med tvätt, städ och rensning av lådor mm. Men nej, det får bli en annan dag. Problemet är att jag inte får lov att ta några tabletter mot detta heller pga graviditeten. Med andra ord är det bara att vänta ut denna "storm". Tog mig nyss en kokande dusch och tror det släppte lite, jag lyckas bota allt med att duscha haha. Så fort värken är borta tänkter jag fixa lunch och sen sätta igång med mitt hem, om jag inte tappat lusten helt då =)

Sen tror jag att jag har en "korkad" unge i magen, nej skämt och sido =) Men idag har h*n varit expert på att trycka magen åt alla håll och kanter, de har gjort riktigt ont ibland. Tror inte h*n har förståt åt vilket håll man ska ta sig ut och testar allt haha. (önsketänkande iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar