söndag 19 april 2009

Baby Shower

Som jag skrev tidigare idag så lät inte min dag allt för rolig, men den tog en snabb drastisk förändring. Hade näst intill precis kommit ut ur duschen och gjort mig lite mat när malin ringer och säger att det har hänt en sak och frågar om jag kan komma hem till henne direkt. Hon lät så allvarlig i telefonen att jag kastade i mig maten på stående fot samtidigt som jag klädde på mig. Fortare än kvickt rullade bilen till henne. Om vi säger så här, det hade inte hänt nått allvarligt alls.
Väl innanför malins dörrar möts jag av alla mina systrar, mamma, jenny, cola, risberg och såklart malin själv. Då visar det sig att dom i smyg har planerat en Baby shower till mig under en längre tid som jag inte haft minsta misstanke om. Dom hade gjort mat, god efterrätt, fixat spel och köpt pressenter till både (hör och häpna) MIG och den lilla bebisen. Trodde dessa tillställningar enbart var till för barnet, men med världens goaste vänner/syskon så fick även jag saker =)

Har verkligen haft en jätte trevlig och rolig dag som fick min vardag att skina upp ordentligt. Jag blir bara för bortskämd av alla, hur ska man kunna klå en sådan sak i framtiden? Vet knappt vad jag ska säga till er efter detta. Finner inga ord för er! Men en sak är säker, detta kan jag leva på ettbra tag framöver =)

NI ÄR BARA FÖR UNDERBARA! TACK FÖR EN SUPERBRA ÖVERRASKNING OCH ALLA SAKER JAG FICK MM.

ÄLSKAR ER!!!

2 kommentarer:

  1. hade jag kunnat så hade jag överraskat dig på detta sättet jämt! hade kanske dock tappar charmen då.. men du förstår! du är underbar och förtjänar det bästa! du är en kanon bra vän och att se dig på såhär bra humör slår det mesta! ÄLSKAR DIG, bäste goaste vän!

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Cola, du är värd allt.. Du är bäst, om jag kunde så skulle jag plocka ner månen till dig

    The man

    SvaraRadera