söndag 19 april 2009

Trötter!

Har nästan inte sovit något inatt. Vaknade till och från hela tiden efter klockan ett, sammandragningar och värme var nog anledningar till denna sömnbrist. När klockan var 05.20 gav jag upp, jag låg klarvaken i sängen och stirrade rakt upp i taket. Funderade då istället på vad jag skulle hitta på, tänkte faktiskt börja tvätta och städa men det kändes inte riktigt friskt halv sex på en söndagsmorgon.
Istället tog jag mitt täcke och kröp ner i soffan och tittade på TV. Ni ska veta att det inte går så mycket spännande så tidigt på morgonen, barnprogram var det bästa jag kunde hitta =) någon gång vid 7 tiden måste jag ha somnat in ganska så bra för jag kände mig inte motiverad att gå upp när väckarklockan ringde åtta. Men ska man iäg och jobba så är det bara att bita ihop.

Nu är jag iaf hemma från jobbet och ska ta mig en efterlängtad dusch!
Ska även träffa Risbergskan idag är det sagt och sen blir det eventuellt LKS match.

Hade faktiskt hoppats på lite sämmre väder idag, men enbart för att jag skulle få gjort lite saker hemma och kunnat sova middag med gott sammvete. Lite sämmre är det faktiskt så får ara nöjd med det =) Kan ju bli bra tills jag ska ut sen!

3 kommentarer:

  1. Heej!
    Michaela här, Pillan visade mig din blogg för någon månad sedan. Tittar in här ibland! =) Riktigt kul med bebisen =) Hoppas allt går bra!

    SvaraRadera
  2. Gumman! Stavningen, stavningen! Den där dyslexin kan allt ställa till det för dig ibland!

    SvaraRadera
  3. Ähh skit samma, du förstår ju vad jag menar iaf :P

    SvaraRadera