söndag 26 april 2009

En vecka kvar!

En vecka kvar tills beräknat datum. Tänk vad tiden har gått fort och vad mycket som har hänt. Helt otroligt! Alla säger att tiden går så långsamt när man är gravid, att man bara går och väntar samtidigt som det känns som att den aldrig ska komma. Det stämmer inte på mig. Tiden har bara rullat fram, har nog inte hunnit med att vänja mig vid tanken på att jag faktiskt ska bli mamma. Jag som MAMMA! Herregud :P De låter gammalt haha. Visst längtar jag tills den lille kommer, men går fortfarande inte och är helt slut och skittrött på allt som de flesta brukar vara vid den här tiden. Kan nog bero på att jag faktiskt har haft en väldigt lätt graviditet, nästan inga besvär alls.

Det mesta är faktiskt klart här hemma nu. Har lite små inköp kvar att göra så som nappar och nappflaska och ett skötbord att ha över badkaret, men annars är allt klart. Har fått mycket av vänner, familj och köpt själv. Klart att det alltid finns saker man önskar att man hade med, så som babywatcher och andra lyxighter, men de får komma med tiden=) För tillfället är det bara den lilla bebisen som saknas =)

Äntligen har jag fått tillbaks min husnyckel som varit på språng ett tag, men nu är den tillbaks hos sin rätta ägare igen =)

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar