måndag 2 mars 2009

Tillbaks i lägenheten!

Igår var första natten i lägenheten på nästan 2 månader, kändes knepigt men skänt att vara tillbaks. Ha mitt eget privatliv! Där emot sov jag inte så bra, vaknade till och från hela tiden. Men det är inte så konsitigt. Jag minns inte när jag sov helt ensam senat utan en människa under samma tak. Nu har jag iaf flyttat ut min säng i vardagsrummet, eller nästan allt jag använder står här. Bättre att använda sovrummet som packrum. Hatar verkligen när det står en massa flyttlådor och säckar där man går och rör sig. En nackdel jag kommit på med att flyta hit igen är att jag packat ner hur mycket köksartiklar som helst. Kan knappt laga mat. hihi.. tallrikar mm är i lådor nu. Har enbart några få så det gäller att diska ofta.

Nu är det mindre än en månadkvar tills jag ska flytta in i min nya lägenhet, Längtar så jag tror jag dör. Jag har redan börjat möblera och köpt nya mattor i mitt huvud å de kommer bli kanon mysigt när jag är klar. Längtar så tills jag ska inreda ett litet barnrum, ska bli så roligt så!

Kom just och tänka på vad bra det det ska bli att få ensam vårdnad, slippa tänka på att Andreas ska vara med så fort det är nått. Skönt att kunna få bestämma helt själv vad det är som ska gälla mm. Lovely!!!!!!

Om det saknas ett s här och där så är det för att min s-knapp på datan är konstig. Använd er fantasi och placera s rätt så ska ni se att nu får fram rätt ord. Men tror jag lyckas hitta de lesta tomrummen och satt ditt alla s :)

Fuck a duck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar