söndag 8 mars 2009

Redan söndag

Helgen har redan tagit slut, tänk vad fort tiden går när man är ledig.
Fredagen tillbringade jag med Malin R framför hennes tv med var sin chipspåse. Det var gott. Sen drog vi vidare hem till malins vän Svante och plockade upp christoffer på vägn dit. Satt där och tittade på när dom två förfestade för en ute kväll. Måste dock säga att ölen såg lockande ut :P

På lördagen var ag och mina tre systrar ute på torp. Vi skulle in på panduro för at handla lite pyssl saker. Jag har kommit på att jag ska göra mina egna tavlor så ingen annan har nått liknande :) det låter svårt, men hade ni vetat hur jag gör så hade ni förstått att det inte är det. Torp på en regnig lördag är rena tortyren för mig. Jag får så lätt panik bland för mycket folk :/ Saken blev inte bättre av att vi är 4 tjejer med 4 olika viljor i vad vi ska göra och vilka affärer man ska gå i. Gud hjälpe mig. Mitt önske mål var att få åka hem :)
Kvällen blev väldigt sen, träffade en vän jag inte sett på länge, de var trevligt. Jobbigt bara att man inte kommer i säng i tid.
Ingen direkt händelserik helg, men helg som helg. Är bara glad att få vara ledig på en :)

Idag har jag iaf vart på middag hos maggan (min gammel mormor) så goda köttbullar hon göööörrrr!!! skulle kunna äta 100 av dom. stannade ill med familjen på torp snabbt för att kolla på lampa. Hittade dock ingen fin jag kunde önska mig när jag fyller. Sen var det raka spåret till pappas jobb för att extraknäcka lite å nu sitter man här med lite saft å skriver. Ska snart ta fram lite gott å mysa ner mig i soffan med.

Har kommit på att det är ganska skönt att vara ensam ibland. Man slappnar av på ett helt annat sätt då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar