lördag 14 mars 2009

segis!

Vaknade nyss efter att ha sovit dåligt. Vet inte varför men har vaknat till och från hela natten.
Nu sitter jag iallafall här framför datan med lite nyponsoppa i ett glas, med andra ord min frukost. Är helt sjukt, men hungrig är jag knappt längre. Nu när jag borde äta mer än jag gjort innan så äter jag mindre. Men får försöka skärpa mig vad det gäller det. Fy på dig Jessica!

Ikväll ska jag passa min minsta systeryster för mor och far ska ut på galej! Somliga har det bra som kan festa till :P Men har faktiskt inte så ont av att sita hemma på helgerna längre. Har vant mig vid det. Så det blir till att övernatta i huset idag, betydligt lättare och skönt att få slippa alla flyttlådor. Funderade lite på vad jag och lillasyster ska äta ikväll och mysa ner oss med. Har kommit på det perfekta myset så jag ska snart hem och fjäska med min kära far om det :D Ska tilläggas att jag älskar skaldjur :P

Nej här kan jag inte sitta en hel dag och inte göra något vettigt. Dax att sätta fart!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar