onsdag 18 mars 2009

Fin fina dagar!

Ja igår fyllde jag år och Malin L och cola bjöd mig först på en härlig tacotallrik på Rådhuset det var så gott. där satt vi och åt tillsammans och skvallrade som bara tjejer kan göra tror jag. Efter de blev jag bjuden på bio. Vi såg män som hatar kvinnor. Jisses vilken bra film. Den fånfade mig verkligen på alla sätt och fick mig at börja tänka. För er som ej sett den rekomenderara jag starkt at göra det. Ni lär inte ångra er!
Avslutade min dag hemma hos malin med att skratta så jag nästan fick kramp i magen. Naturligtvis pratade vi med, men de var mycket skratt.

Idag var det upp i tid som gällde! Jag och andreas skulle ner och skriva på faderskapspapprena. Skönt att det är klart nu.
Åkte vidare och handlade både kakor bullar och tårtor. Ja allt vad ett kalas ska bjuda på, därefter var det hem och städa lite smått. Dock kände jag inte för att sitta inne en sådan här underbar dag. Men Malin R kom och hämtade mig och bjöd mig på lunch. Ännu en dag på rådhuset, men den här gången tillbrngade vi maten i solen och bara njöt av våren =) Sen kom Malin L och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt får jag säga!

Väl hemma igen så var det dax att sätta igång med att få iordning på saker och ting innan folk kom. Det blev bara min familj och Jenny och Görgen. Skulle vart ett par till men ibland blir det avhopp. Tänkte för mig själv att "herregud nu kommer jag få mycket godsaker över". Men glömde att mina systrar ar här så vipps allt försvann. Tack gode gud för det! Annars hade jag fått ha kvar all skit här haha. Tack lilla syster Malin för det har så stor magsäck å ett sinne för socker :P

Nej nu ska jag bara ta delugnt tror jag, sätta på en film och mysa ner mig hemma!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar