torsdag 12 mars 2009

Sitter nu här och dricker oboy med mina platta mackor :) påminner mig om tiden i Växjö. Jag och jossan brukade köpa var sitt paket tunnbröd vi åt upp samtidigt som vi kolla de på AFV. Gud vad jag kan garva åt det. Inte lika mycket längre dock. Tror bara det är möjligt när man ser det med jossan :) Tror seriöst jag har lyckats att asgrva i en helvtimme konstant utan att sluta. Då ha man roligt, eller är man bara sjuk? :P

var på torp en snabb sväng med MalinL och kikade i affärer. Köpte mina eterlängtade svarta papper så jag kan börjamed mina tavlor på riktigt nu :) Redan 2 klara, blev faktiskt ganska så bra. Bara ramen som saknas nu!

Annars verkar det som kvällen blir lång och tråkig. Om ingen trevlig själ dyker upp haha.

1 kommentar:

  1. boken va jätte bra har läsat ut den nu.. kunde inte sluta läsa förden den va slut:)

    SvaraRadera