måndag 16 mars 2009

Idag har jag inte gjort mycket känns det som, men hunnit med en del här hemma. Jag har packat lite mer saker och skruvat ner gardinstänger mm. Även fast mycket är packat så känns det som man har hur mycket som helst kvar.

Gjorde även biffar föut som jag tänkte jag skulle ta och värma på snart och gör lite rösti :) det blir nog mumma det! Är bara så tråkigt att laga mat till sig själv och framför allt sitta och äta ensam. Men det är sånt jag får bli van vid nu :)

Imorgon fyller jag år, usch vad jobbigt! Brukar tycka de är ganska ok att fylla år men inte den här gången. Är för mycket annat som snurrar runt i huvudet just nu, och ha kalas mitt uppe i detta känns bara som ännu en börda. Men nu slipper jag det imorgon, måste dock ha ett litet på onsdag för mina absolut närmaste anhöriga! Det få väl funka. Men i en lägenhet som är halvt nerpackad så kan det inte sluta så bra! Tror varken jag har ork eller id till att bka något roligt själv, det får med andra ord bli köpt tårta eller dylikt :)
Gott är iaf att Malin ringde förut och sa till mig att jag inte får vara uppbokad imorgon från kl 15.30 och hela kvällen. HIHI. Jag undrar vad hon har för påhitt den här gången!

Var även iväg på föäldrarutbildningen idag, men den blev typ inställd för det inte var några där. Så vi fikade lite bara och pratade.

Nej nu börjar det att kurra i kistan och mina biffar väntar i kylen på att bli uppätna.

Köss å hej!

1 kommentar:

  1. Hej på dig:) GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG:) man hör mycket från din mamma:)hihi det är roligt att ha henne som lärare. Jag har hittat den andra boken pojken som inte fanns men den värkar inte så bra som den första boken man får tacka för lånet en gång till den var det bästa jag har läst:) men du får ha en underbar dag idag när det är din egna dag:) min är på söndag:) ha det bra:) kram

    SvaraRadera