onsdag 4 mars 2009

Svårt att dra ner på tempot

Kom nyss på hur trött jag har vart den senaste tiden, är alltid jätte trött och känner mig så tråkig för det. Nog för jag hittar på saker ändå men jag orkar inte vara lika engagerad i allt som jag vart innan.

Sen har jag även kommit på att jag har svårt för att slappna av och dra ner på tempot. Jag önskar bara så att jag klarade av att ta de lugnt. Ett ex, man vaknar på morgonen ligger kvar i sängen i flera timmar och tittar på en film och bara tar de superlugnt. Sådant skulle jag aldrig klara av. Känns som jag skulle förstöra en hel dag. Dock har min barnmorska sagt åt mig att jag ska ta de lugnt och lära mig slappna av. Ser jag det som en order och ett måste kanske de går lättare :P

Har även haft huvudverk i flera dagar nu, de klart de hör ihop med min trötthet. Men dock finns de nog andra förklaringer så som stress, oro, för mycket att tänka på samt att man inte kan slappna av någon gång.
Men nu ska jag nog börja ta och tänka lite på mig själv och bebisen och verkligen slå av på tempot fram tills flytten få då blir det full fart igen.

Ha en fin kväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar