lördag 21 mars 2009

Idag var jag uppe och hoppade kl 9. Mamma hämtade mig här hemma strax innan 10 och så for vi ut till till affären kära barn för att köpa täcke och kudde till vaggan som mamma gör iordning! Vi hittade allt vi sökte så det känns skönt, så sött av mamma att fixa iordning hela den=) Nu står det färdigt hemma i huset och väntar på att den lille ska komma. Även vagnen fick sig ett täcke och en madrass, men de ska inte hämtas förän efter förlossningen.

Åkte därefter ut till Morfar och Carin. Fick en Soda Streamer i inflyttnings present av dom. Innan vi åkte där ifrån så fick jag även en slant att köpa en Babysitter till den lilla knatten, det var gulligt av dom =) Ska ut någon gång efter flytten och köpa en. Är ingen idé att göra det nu innan. Bara mer att flytta i så fall =)

Har vart en del prat idag om att min lilla bebi ligger i säte nu. Inte det bästa direkt. 90% av alla brukar ha laggt sig rätt nu, men icke min. Får se vad barnmorskan säger nästa gång jag ska dit. Men har den inte vänt sig då så lär dom göra ett vändningsförsök och fungerar inte det så blir det kejsarsnitt. Men ingen idé att oroa sig i förtid. Den har fortfarande lite tid på sig att vända sig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar