onsdag 25 mars 2009

Göksäter

Efter mycket vel fram och tillbaks under förmiddagen för min egen del var vi äntligen påväg till Göksäter, Jag, Pillan, Cola, Malin L och Malin R. Vi stannade på vägen och tog en fika på ett litet fik i Henån.

Väl framme tog vi det lugnt och trippade runt där inne. Hittade nästan inget. Eller jo det gjorde jag, men inget som var smart att köpa innan jag flyttat =)

Blev lite underkläder till mig själv och ett gulligt klädessätt till den lille. Älskar allt som har med Disney att göra till små barn. Så ett par byxer med en body till blev kanon. Motivet var ju himmla gulligt med =)
Får åka dit igen när jag flyttat och bebisen har kommit!


Imorgon ska jag upp tidigt och följa med Cola till läkaren. Vad gör man inte för sina vänner!=)
Sen ska även brudarna iväg till Harrys men får se hur jag gör. Har inte alls vart sugen de senaste dagarna, men får se hur jag känner imorgon!


2 kommentarer:

  1. du är en ängel som gick upp med tuppen, släpade mig ur sängen och höll mig i handen! u rock my world Jessica!

    SvaraRadera