tisdag 17 februari 2009

Vänder fort!

Fick reda på igår att jag nu ska tillbaks till min 2a innan jag flyttar vidare till min blivande 3a. Känns konstigt när man ställt in sig på att bo hemma fram tills dess att man ska till sin nya lya. Jag ska erkänna att det känns skönt på ett sätt, privatliv är något jag inte kännt av under denna tid jag bott här :) med andra ord är allt som det ska vara i en stor familj! Jag trivs allt jätte bra här hemma men har man en gång flyttat ut så har man :)

Så i slutet av månaden är jag tillbaks i mitt hem så att säga. Då vet jag i alla fall att jag har gott om tid på mig att städa och packa mina saker. Nackdelen är ju att den inte kommer vara lika möblerad som när jag bodde där sist, men de handlar om en kortare tid så jag ska allt överleva det :)

Nu kom jag på något helt annat, idag är det exakt en månad kvar för mig att vara ung. Jag har åldersnoja så att det står härliga till, och det gör inte saken bättre att jag ska bli mamma :)

Puss&kram

2 kommentarer:

  1. men söta gumman.. det är ju nu livet börjar...jag börjar bli tjock ja mer än när jag vänta sanna. Mår fortfarande lite illa nu i vecka 14 å det är jobbigt, börjar tröttna på det. jobbigt för dig å hålla på att flytta nu så här på slutet. Men du får väl god hjälp. Annars får du ringa vet du..Det kommer nog bli jätte bra när det är klart.. Tänker på dig gumman.. kram Therese

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allt ;) mvh/ Cederkvist

    SvaraRadera