onsdag 25 februari 2009

Mycket städ!

Ja då har jag och syrran äntligen börjat städa på allvar i min lägenhet, vågar ju inte flytta tillbaks förän det är sanerat ordentligt. Har ni någon gång vart hemma hos andreas i hans egna lägenheter så kanske ni kan misstänka hur det såg ut. För er som inte vart de så kan jag garantera att ni inte ens kan fantisera fram en bild. Nog för att det inte riktigt var lika illa nu som det har vart så var det ändå jäkligt äckligt.
Slängde även in några maskiner med tvätt, typ mattor å andra härliga grejer som måste tvättas efter allt. Ska dit och fortsätta imorgon igen och då hoppas jag att mannen har hämtat ytterligare lite saker. Är jobbigt när hans skit ligger överallt och man inte kommer så mycket längre för än han flyttat ut sitt.

Men men annars är mina tre lediga dagar slut. Börjar jobbet kl 17 idag. Tänk vad fort det går. Även fast det har vart så mycket som hänt och saker jag fått reda på så har ledigheten bara försvunnit! Sist gång kändes de som jag var ledig i en hel månad. Dock träffade jag så många personen och var uppe tidigt och la mig sent, de kan ju ha nått med saken att göra!

Ser fram emot en ledig helg, inget jobb varken lördag eller söndag, gotti gotti. Ska tänka på dig Malin när du går där och sliter :) Då ska jag förhoppningsvis hinna med att flytta tillbaks, eller hmm. Man kanske borde försöka ta sig bort från U-A hade vart rätt skönt att rensa ur skallen någon annan stanns! Men får se vad som händer.

Kössen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar