måndag 23 februari 2009

Ensam är stark

Jag har så många nära och kära som bryr sig och finns för mig, så många vänner jag kan luta mig mot och känna tröst och stöd. Ni är underbara allihop! Utan er hade jag aldrig klarat att göra de jag gjort den sista tiden!

Redan nu känner jag hur styrkan inom mig växer, jag känner mig redan starkare efter allt jag fått reda på. Jag känner att jag är påväg att hitta tillbaks till den starka person jag var innan jag träffade honom, och jag känner att jag springer dit med gigantiska steg. Är det något jag vet så är det att varje dålig och jobbig situation man är med om i livet gör en så mycket starkare.

De finns de personer som tycker synd om mig, men gör inte detta. Jag är glad att allt hände. Mitt i all skit så mår jag bättre än någonsin och har ett helt nytt liv att se fram emot, där jag som en ny stark människa ska leva. Jag har en dröm och en plan om mitt liv och det är den jag tänker följa nu!

Det Finns en mening med allt som händer. Glöm inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar