torsdag 19 februari 2009

Trött och har ont!

Kom hem från jobbet för en stund sedan och var trött och jäklig som man kan vara efter en kväll på avdelning A. Då vill man inget annat än vila. Men nix pix, här är det fullt ös. Malin och pillan har några tjejkompisar hemma och dom sjunger singstar för fulla muggar. Jisses vad det låter. Det är egentligen inget som stör mig så länge jag slipper vara med själv idag :) Kan gott vara uppe ett tag till för har inget att passa tiden till imorgon så jag kan sova länge om jag vill :)

Däremot har jag så kopiöst ont i magen. Hatar dessa sammandragningar som kommer till och från hela tiden! Usch å fy fasen, kan man dra sig ur en graviditet så vill jag göra det nu! För jag vet att det bara kommer bli värre och göra ondare. Men får se det positivt och tänka att jag är inte den första att känna denna smärta och inte den sista heller. Om andra överlever så gör jag det med :)
Men just nu är det mest synd om mig hahah.!

PUSS&KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar