tisdag 10 februari 2009

Trött. trött, trött

Efter att ha jobbat natten kom jag hem vid sju tiden, kändes lite konstigt att komma hem från jobbet när alla andra precis skulle åka iväg till sina jobb/ skolor. Men tog mig en lugnande kopp te innan jag gick för att sova. Men sov bara mellan 08-11, längre får det inte bli om jag ska kunna hinna vända tillbaks dygnet nu när jag ska vara ledig.
Just nu känner jag att jag vill strypa mig själv för att jag inte sov lite längre. Klockan är 17.20 och jag är dödstrött, men jag kan bara inte lägga mig innan kl 20 ikväll för då vaknar jag bara kl 4 inatt och vill upp!

Träffade Malin R en sväng idag med. Var nere och kollade in hennes nya lya nu när hon börjar få iordning där. Jätte mysig etta hon har fått :) Sedan kom min syster förbi, med andra ord
Malin J och små pratade med oss.

Barar för att jag är så jäkla trött idag så har jag nästan kännt mig bakfull! Så jag lurade med mig Malin x 2 till McDonald´s får att ta en Milkshake och en burgare:) mumms vad gott det var. Sedan dök Malin nr 3 upp också och åkte med i bilen hem(Malin L). Där satt jag med mina tre Malin i en och samma bil. Det roligaste var dock att jag var så borta att jag inte förstod det själv. Satt och tilltalade alla med Malin och kopplade inte att dom inte kunde veta vem det var jag pratade med. Inte ens när fel person svarade reagerade jag. De var först när Malin J talade om att hela bilen var full med massa Malinar som det slog mig haha. Ja jag är totalt borta i huvudet idag.
Inte nog med det här sitter jag med och skriver en massa onödig skit som inte är ett dugg intressant och som jag inte fattar varför jag egentligen skriver.. Men men i brist på annat.

Nej nu ska jag ta mig till köket och se om det finns någon sockerbomb så jag blir lite piggare.

Have a Nice Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar