lördag 29 maj 2010

Inflyttade!

Idag har största delen av flyttlasset gått. Nu sitter jag i mitt nya hem och är helt slut. Vet att jag har en lång dag framför mig imorgon med. Då blir det några flyttlass till, städ av lägenhet och att försöka få iordning här hemma med.

Idag var jag så fräck och smet från flytten i en halvtimma. Min lillasyster hade bal så jag ville verkligen inte missa hennes entre på flakmoppen. Hon är som hon är och ville åka något annorlunda så varför inte en flakmoppe? Viktor körde och hon satt elagant längst fram. De drog många blickar åt deras håll, skratt från folk och många som var framme och ville plåta dom. var knappt så vi i familjen kunde komma fram för allt folk som ville ha bild på flakmoppsbruden ;) Vacker var hon verkligen. Ska slänga upp lite bilder på henne så fort jag har hittat min sladd till kameran.

Idag kom Casper hem igen. Han har vart hos mormor och morfar sedan igår så vi har kunnat flytta. Till min stora glädje har han börjat att gå. Visst tog han några steg innan men satte sig så fort han kom på att han gick själv. Men nu har den spärren släppt och han "springer omkring! Underbara unge!!!!!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska ta tag i massa flyttlådor igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar