tisdag 18 maj 2010

..

Ja, denna härliga soliga dag började kanon med frukost på rådhuset med mina goa vänner. Satt där och skvallrade om livet som vanligt =) När jag ändå var nere i stan passade jag på att smita in på lindex och köpa en keps till Casper. Det är ju alldeles för varmt med mössa nu, men behöver ha något som skyddar mot solen. Hade absolut ingen lust att sätta på honom en fiskemössa eller vad tusan man ska kalla det, så en keps blev perfekt. Dessutom ser han sten fräck ut i den ;)

Väl hemma igen var det bara till att ta tag i mitt berg av tvätt. Som jag kan minnas har jag aldrig någonsin haft så här mycket tvätt!!!! Det är helt sjukt. Jag har hållt på och tvätta sen halv två. Nu är klockan nio och jag tvättar fortfarande! Då kör jag en maskin i timmen så ni kan ju räkna ut hur många jag har kört. Nu är det tack och lov "bara" tre maskiner kvar och dom får jag vänta med tills imorgon. Är ganska så trött på allt detta nu!!

Idag har även min älskling ramlat och slagit sig rejält, två gånger på samma ställe! Så nu har han två bulor i huvudet och han kommer att få blåmärken på det med. Fick sysselsätta honom så gott de gick för att han inte skulle somna. Man vet ju aldrig med hjärnskakningar mm. Men han var som vanligt och spydde inte. Nu har han somnat och jag har även vart uppe och väckt han efter en halvtimme, allt är som det brukar. Nu kan jag äntligen slappna av. Han vet i alla fall hur han ska få mig i varv och jäkligt orolig.

Hade även tänkt att åka och handla idag när Daniel kommer hem från lägenheten, men de hoppar jag. Jag har faktiskt ingen som helst ork i kroppen så då går jag hellre matlös imorgon :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar