tisdag 8 juni 2010

Jag vet att det inte har blivit så mycket skrivande här på ett tag. Har haft mycket att göra i lägenheten och när jag inte har grejat här så har jag njutit av det underbara väder vi haft. Men ska försöka bli något bättra på att skriva här nu igen!

I Lördags var jag Daniel och Casper på Ikea och slösade pengar. Blev lite nya delar till köket som vi saknade, möbler och massa andra saker. Men snart ska vi ta en sväng till då vi inte fick plats med allt vi ville ha i bilen.

Syster min har även under denna tid tagit studenten. Hon gick ut med fruktansvärt bra betyg och jag är en mycket stolt storasyster.

Min vän Matilda fick en son natten till den 3:e så ett mycket stort grattis till henne.

Vi har även vart iväg på Namnkalas för lille Elliot som kanske inte är så liten längre =)

Satt en dag i parken med min kära Cola och brända sönder mig. Har inte riktigt förstått att det är sommar och att solen faktiskt tar väldigt mycket =)

En snabb uppdatering av lite saker som har hänt. Men nu blickar vi framåt.

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar jobba och jag känner mig inte alls redo egentligen, men har inte så mycket till val. Ska ju jobba 75% första månaden och 100% andra månaden. Men några extrapass tänker jag absolut inte gå in och ta. Jag vill ha alla mina lediga dagar med min älskade som.

Midsommar ser det ut som vi ska tillbringa i Halmstad. Jag, Daniel och Casper. Bara ta de lugnt och mysa för oss själva. Men detta är inte helt spikat ännu utan vi får se vad som händer.

Nu ska vi snickra lite i köket. Idag hade jag även tänkt att slänga upp lite bilder på mitt hem och allt som hänt den senaste tiden. Men nu hittar jag inte min laddare till kameran och kan inte föra över några bilder. Surt som tusan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar