lördag 15 maj 2010

Barnledig ikväll!

Idag på morgonen frågade min älskling om jag inte ville gå ut och äta med honom och naturligtvis nappade jag direkt =)
Vi lämnade Casper hos mamma och pappa så han ska övernatta där.
Vi åt middag på Mortens, kan inte direkt påstå att jag var speciellt imponerad av deras mat. Smakede som vilen hemmalagad mat som helst, eller som Daneil tyckte " en Felix lunchlåda" haha. Men trevligt hade vi i alla fall och det är huvudsaken. Planerna var från början att vi skulle tagit en tur på krogen efter maten, men ingen av oss var så sugna på det. Det fick helt enkelt bli bio. Vi köpte världens största godispåse som de knappt syns att vi har ätit ur och tittadepå Robin Hood. Filmen var inte vad jag hade förväntat mig men helt ok. På vägen hem stannade vi till hos Cola som var på väg ut, men lite roligt är det att bara stoppa in huvudet och säga hej!

Nu är vi hemma igen och jag har ont i mina fötter. De har inte riktigt vant sig vid sommarskorna ännu, så en blåsa har jag lyckats få! Nu ska det fortsätta att mysas i soffan och sedan har jag planer på att stensomna i min underbara säng. Finns inget bättre än att veta att jag kan sova lite längre imorgon. Ingen gullunge som säger till mig att det är dax att gå upp. Men visst saknar jag honom redan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar