måndag 10 maj 2010

Tack!

Idag har jag fått gjort en hel del som måste fixas inför flytten. Säga upp saker mm. Har även ringt till pingstkyrkan ang alla våra möbler vi vill ge bort. Känns skönt att göra en god gärning för alla de fattiga barn som mer än några behöver hjälpen! Jag har väldigt svårt för att slänga saker och när ingen i min närhet vill ha något så skänker jag gärna bort det till välgörenhet.

Sen vill jag bara säga ett stort tack till alla mina underbara vänner, familj och Daniel som alltid finns och stöttar mig, finns för mig när jag behöver en axel att gråta mot. Ni är helt fantastiska. Vet inte hur jag skulle ta mig genom vardagen utan er i mitt liv! NI ÄR BÄST!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Det här börjar mer och mer likna någon "kolla på mig vad jag är duktig"-blogg. Inte alls roligt att läsa längre. Mer bilder från din vardag!!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja så vill vi kankse inte ha det! Lovar att komma igång och få upp mer bilder framöver =)

    SvaraRadera
  3. Vad skadar det att vara positiv? Jag läser gärna och inspireras :) Fast det är klart, bilder på toksöta Casper skadar ju inte heller ;)

    SvaraRadera