torsdag 20 maj 2010

Idag åkte mina föräldrar iväg till London för att gotta sig lite. Alla ungdomar är kvar i huset och jag själv ska agera som "barnvakt". Barnvakt är ju väldigt fel ord till några som är över arton, men en backup passar bättre. Ska med andra ord rycka ut om något händer och finnas till om det skulle vara något. Förhoppningsvis sköter sig dessa ungdomar utmärkt, eller????
Igår var vi uppe och sa hejdå till dom. Passade på att sitta ute i denna underbara sommarkväll. Casper och morfar lekte i gräset vilket medförde gräsfläckar. Så en rejäl tvätt av hjärtat fick de bli när vi väl kom hem =)

Imorse fick jag nästa en chock då telefonen ringde och jag funderade på vad det var för idiot som ringer så tidigt på morgonen. De visade sig att klockan var 09.36. Jag undrade nästan om Casper hade rymt, men han satt där i sin säng lika urvaken som jag. Hur skönt som helst att få sova ut ordentligt. Fler sådana mornar tack!
När vi hade vaknat till promenarede vi ner till stan och tog en snabbfika med Ida och Ludde. Känns knappt som jag har tid att träffa mina vänner mitt i all denna röra. Men korta stunder är bättre än inga alls.
Har även pillat en del i den nya lägenheten. Just nu går diskmaskinen för fullt. Ska få rent alla Danils kökssaker innan vi kan ställa in dom i skåpen. Ska ta lite kort på lägenheten nästa gång jag är där så ni får lite försmak på hur vårat nya hem kommer att se ut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar