onsdag 12 maj 2010

För tillfället känns mitt liv så fruktansvärt stressat. Det är en massa saker som ska hinnas med, men det känns inte som att vi kommer göra det. Som lägenheten tex, vi ska snart flytta in och köket är inte uppsatt ännu. Förhoppningsvis kommer det upp nu i helgen. Men nästa helg ska ju flyttlasset gå!!! Jag försöker att göra så mycket som möjligt hemma men känns bara som jag står och trampar. Hur mycket jag än packar och fixar kommer vi inte längre eftersom vi inte kan flytta några saker till den nya lyan.
Hela tiden kommer det grej på grej och jag önskar verkligen jag kunde dela med mig av allt som bara ligger i mig och vill explodera. Men för tillfället går inte detta. Men när allt är klart ska jag skriva av mig allt!

Just nu är jag uppe i huset och alla mina systrar är hemma. Åkte hit vid nio imorse och gjorde pannkaksfrukost/lunch till dom. Ibland är jag bara för snäll ;) Funderar på om jag ska slå en pling till en vän och se om jag kan åka dit och prata av mig lite =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar