onsdag 5 maj 2010

Tapetinköp - check

Äntligen ligger alla rullar vi behöver till lägenheten här hemma. Jag måste ha bestämmt tapeter till en hel lägenhet på rekordtid. Tog mig bara två dagar kanske en timma sammanlagt utav engagrad tid. Men är man stressad över att de inte går framåt eller ens har börjat med lägenheten så får man sätta fart på det själv. Vi ska som sagt vara ute från denna lägenhet om mindre än en månad och BIAB är fortfarande inte klara med lägenheten som dom lovade vara den 1 maj. Inte konstigt att man bli stressad då! Jag försöker i alla fall att packa så mycket de bara går här hemma för att den dagen flyttlassen börjar gå kommer det att gå undan. I helgen ska förhoppningsvis köket komma upp. Då kan även jag måla panelen nästa vecka. Jag hatar att bara stå brevid och titta, hade mer än gärna hjälpt till. Men då jag inte kan tapetsera eller sätta upp ett kök stabilt får jag glatt stå brevid och titta på. DET ÄR FRUSTRERANDE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar