lördag 30 januari 2010

Torp

Ännu en gång gjorde jag ett tappert försök att hitta lite nya kläder till mig själv. Men Torp är ute enligt mig. Jag hittar aldrig något där längre! Ska inte säga aldrig för jag hittar en massa saker till Casper men inte till mig själv. Som sist jag var där hittade jag tre jättefina tröjor till honom för 82 kr, det är vad jag kallar nästan gratis ;)
När vi kom hem så passade jag istället på att handla i syrrans garderob. 100% rea, det är vad jag kallar billigt :P Handlade bla 2 par jeans hos henne ;)

Vid 17 tiden tittade Malin hit <3 Det var ett bra tag sedan vi sågs nu. Blir ju så när hon jobbar så mycket som hon gör. Men pengar är alltid gott att dra in =) Men förhoppningsvis blir det mer tid sedan när hon går på sitt schema =D

Nu har Daniel kommit hem från lägenheten så jag ska passa på att mysa med honom lite när vi äntligen har NÄSTAN en hel kväll ihop!

Kössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar