måndag 18 januari 2010

Idag fick min mor ett brev hem där det stor att jag var tvungen att flytta min bil senast imorgon annars skulle den bogseras bort på min bekostnad. Ja, vad gör man då? En igensnöad bil som inte har startat på över en månads tid. Det är även körförbud på den eftersom jag inte kunde ta mig till besiktningen. Det var bara till att ta fram spadarna och börja gräva. Min kära far kom med ett nytt batteri och då äntligen startade den. Vi fick putta loss den för nog satt den ganska djupt ner i snön. Men vi lyckades flytta den så nu slipper kommunen lägga tid på min stackars bil imorgon. Jag även tillägga att jag har fått 750 kr i parkeringsböter på den med. De är mindre roliga pengar att slänga ut :/

Nu har jag vart nikotinfri sen den 1/12. Onico fri i en vecka. Gott folk, det går bra just nu. Visst kan jag sakna eftermaten snus, godmorgon snusen, efter träning snusen. Jag saknar den med andra ord nästan hela tiden. Men endå tycker jag att det går bra. För jag kan hålla mig ifrån det. Jihoooo!!!!

Har även kommit igång lite smått med träningen med. Känns riktigt gott att få röra på sig igen. Tyvärr blir det inte så ofta som jag hade velat. Men så är det att vara mamma =)

I veckan blir det att försöka hjälpa Daniel ett städa sin ägenhet så han snabbare kan komma igång med renoveringen.
Ska även på sång och rytmiken imorgon. Som vi har längtat. De har vart uppehåll ett bra tag nu känns det som.

Som avslutning vill jag passa på att säga Grattis till Magdalena som fick en dotter den 13/1. Grattis Grattis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar