fredag 22 januari 2010

Idag har jag haft Jenny och Hennes lille son Elliot på besök. Han är bara några månader yngre än Casper så dom börjar kunna ha lite roligt åt varandra nu. Casper blev lite rädd för honom när han patade haha. Nog för att Casper var nyvaken, men man kan väl inte bli rädd för en liten bebis som försöker få till lite ljud? hihi

Sitter just nu och deppar lite. Det är fredag och jag har verkligen inget at göra nu när Jenny har åkt. De som känns mest skrämmande just nu är att jag antagligen inte har något att göra till kvällen heller. Ser ut som att jag och Casper kommer sitta ensamma hemma och se på tv. Daniel ska vara i lägenheten och renovera, familjen uppe på kullen är väldigt trötta efter denna veckan. Många vänner ska säkert ut och roa sig eller jobba. Så jag får nog bita ihop och pressa fram ett leende på läpparna när all vanlig skit på tv börjar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar