tisdag 12 januari 2010

Idag har jag vart och tagit en lunch med Cola och Matti. Var trevligt att träffa dom lite med. Casper var såklart lika underbar som vanligt och blev glad över att få sitta i sin favorit tants ( Cola) knä igen.

När Daniel väl slutat hämtade han upp oss här hemma och så åkte vi till hans föräldrar. Han har verkligen goa föräldrar. Det är roligt att åka upp till dom och ta en fika då och då. Även Casper tycker om dom märker man.

Är så roligt att se hur Casper reagerar när Daniel kommer hem. Han skrattar hela tiden och verkligen slänger sig i armarna på Daniel. Det är så kul att han tycker så mycket om honom och att även Daniel bryr sig så mycket om Casper! Vad skulle jag gjort utan mina två underbara pojkar <3

Var en sväng hemma hos mina föräldrar med och tjatade lite, men fick ju åka hem efter en stund då Casper ska sova!

Just de ja, kom ju på att vi köpte en bilbana för ett tag sedan med. Eller Daniel tyckte vi kunde köpa en till Casper. Inte för att han kan använda den nu, men de klart att lillgrabben ska ha en bilbana! ( De tycker Daniel) Jag kunde lika gärna ha väntat tills han blivit äldre.
Någon vecka senare tyckte han att Casper behövde 2 nya bilar till banan så han fyllde på lagret med detta.

Köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar