torsdag 28 januari 2010

Lite uppdatering!

Orkar inte sitta här och skriva hur mycket som helst, så jag tänker bara dra allt snabbt :P

I måndags hade jag min deppar dag, satt bara hemma med Casper tills Daniel kom. Sen åkte vi till hans lägenhet och renoverade som vanligt =) Börjar verkligen likna något där nu.

Tisdags: Skulle egentligen ha varit på sång och rytmiken, men eftersom Casper var så snuvig så ville jag inte riskera att smitta dom andra barnen. Det blev isället en fika med Ida och Ludde på stan.

Onsdag: Lämnade Casper hos Jenny och Elliot medans jag fick mina efterlängtade naglar. Äntligen sitter dom där dom ska =) Sen köpte jag med fika upp till henne och satt där näst intill hela dagen och tjata. Trevligt =)

Idag blir det inte så mycke gjort heller. Ska ta mig tillspara och köpa festis till Casper. Idag lärde han sig dricka med sugrör när han testade min dricka. Så nu ska mamma skämma bort han med lite godare dricka.

Morgondagen bjuder på ännu en fika med Lina och lilla Ellie. Ska bli spännande att se hur stor hon blivit nu. Har inte sett henne sen dopet!

Nu har jag inte tid att sitta här.Har lite småsaker som ska fixas innan Casper ska iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar