torsdag 21 januari 2010

Nu har jag äntligen fått besiktat bilen. Den blev underkänd med behöver ej komma tillbaks på ombesiktning. Lite småsaker att fixa. Bla en rem som hade gått av som gör att batteriet laddar. Den måste nästan ha gått av när vi åkte dit. Usch! Så bilen stannade påvägen hem. Som tur var gick den igång igen. Nu står den här uppe hos mina föräldrar och jag vet inte om jag ska försöka våga köra hem den ikväll. Hade iaf tur att jag kom så här långt, kunde ju ha fårr stopp någon helt annan stanns!

Lillegubben är inte med mig just nu och de gör ont i min mamma mage. Saknar honom redan ortoligt mycket och har en olustig känsla i kroppen. Men om tre timmar är han i min famn igen =)
Har lite funderingar om jag ska passa på att träna under tiden. Då tänker jag inte så mycket. Sen är det skönt att få rört på sig med. Ska bara fjäska med min mor och se om hon vill köra hem mig eller iaf efter mig så att jag kan få hämtat kläder.

Malin kanske ska komma och hälsa på mig ikväll med. Det blir trevligt, längesedan jag såg henne nu. Daniel kommer ju hem sent och kvällarna blir så långa utan sällskap!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar