måndag 1 februari 2010

För ett tag sedan skickade jag ut inbjudningar till återträffen med mina älskade vänner. Tyvärr kan inte Pryttan och Jossan komma :( Känns skit tråkigt, men så är det ju. Tyvärr brukar de bli så att alla inte kan samtidigt och man får helt enkelt gå på det datum då flest kan. Så denna gången ska vi vara hemma hos mig. Casper ska såklart vara med en kväll så dom får träffa honom, är inte alla som gjort detta än. Men kul ska det bli iaf.

Nu är det mycket roligt som händer här framöver känns det som. Den 13/2 väntar BUDDY HOLLY i Göteborg!!! Det blir med mina kära vänner. Kommer bli en kanon kväll känner jag på mig.

Igår låg jag i min säng och tänkte på hur lyckligt lottade jag och Casper egentligen är. Vi har så många runt oss som bryr sig så mycket. Min familj och mina vänner. Daniel som dök upp mitt i allt kaos och fortfarande orkar vara kvar haha. Han bör kanske egentligen räknas in i kategorin "familj". Jag, Casper och Daniel. =) Tänk vilken bra förebild min son har! Kan inte bli bättre.

Nu ska jag krypa ner till kojs och tänka på hur bra jag har det. Sov gott människor så vaknar vi till en ny underbar dag imorgon! <3

2 kommentarer:

  1. Vi är lyckligt lottade som har er också. Älskar er! mamma

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig! Ibland måste man ta sig en funderare och bara uppskatta alla människor som är runt omkring sig! Jag är glad att jag har dig som vän! Kram på dig!

    SvaraRadera