onsdag 30 december 2009

2010

Det nya året närmar sig och med det kommer de nya möjligheter. Jag önska dock att man kunde skjuta fram det några månader :s Jag och Daniel har nämligen bestämt oss för att sluta med våra nikotin behov. Jag med min snus och han med sina cigaretter. De vi har lagt ut på dessa laster innan ska sparas och senare ska vi hitta på något roligt eller köpa något vi vill ha. Det som bekymrar mig mest är att mitt humör blir uselt utan nikotin. Daniel är lika dan han med. Jag undrar just hur detta kommer gå. Vem kommer slå ihjäl vem först haha. Nej så långt kommer det förhoppningsvis inte att gå. Men kan nog tänka mig att det kan komma några griniga miner.

Imorgon ska vi spendera kvällen hos malin L. De blir tre rätters, singstar och massa andra roligheter. Kanske blir en sväng tilltorget med för att kika på alla raketer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar