fredag 4 december 2009

Snart helg!

Redan fredag igen! Veckan har gått hur snabbt som helst. Imorgon ska jag på bröllop och dop. Ska bli så roligt. Jag och Malin fick äntligen fixat med Presenterna, blev supernöjd med dom så det hoppas jag att Lina, Olof och Elli blir med. Kan ju inte avslöja vad det är här då Lina kanske kikar in här :P
Ska även hinna med att tvätta, jobba lite extra och göra pepparkaksborgen i helgen. Det är vad jag har tänkt att hinna med, sen får man se hur mycket som är gjort när helgen är slut.

Julklappar har jag med hunnit med en hel del i veckan. Är klar till Casper, mamma, pappa och Malin. Bara Daniel, Pillan, Ida och Alicia kvar nu. Bara hälften kvar med andra ord :P Kanske hinner få klart några av dom senare idag då jag ska ner på stan med Malin L och titta på kläder inför imorgon.

Nu är Lillgubben Vaccinerad. Han var så duktig och när han tog den. Inga tårar all. Stolt man blir som mamma då =) Han har faktiskt klarat sig såhär långt utan några biverkningar, så jag hoppas att det fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar