söndag 13 december 2009

Full fart!

Hela veckan har bara snurrat på. Har hunnit med en hel del om vi säger så. Alla julklappar är nästan färdiga. Skönt att snart kunna släppa det. Julpyntet är på plats.


Jag slet med min härligt stora pepparkaksborg. Der var många svordommar som kom ur min mun innan den var klar. Men jag är väldigt nöjd med den för att vara första gången jag sätter ihop ett. Så nästa år får jag helt enkelt komma på något mer exklusivt ;)



Igår var vi på Liseberg. Det är så mysig nu med alla ljusen och julstämmningen. Det var jag, Casper, Daniel och Pillan som åkte. Vi kom hem med några småvinster iaf =) Tyvärr var det väldigt mycket folk där, de gick knappt att ta sig fram. Ingen hitt med barnvagn vill jag lova. Men Casper var snäll som en lite ängel. Han satt bara helt stilla i sin vagn och tittade på allt, inte ett ljud kom från han. <3


Idag ställde vi klockan på sju och klev upp ur sängen. Det var dax att åka till mamma och pappa och lussa. Casper var såklart en liten nisse och jag nöjde mig med lite glitter i håret. =) God frukost med kaffe, lussekatt och pepparkaka =) Dagen fortsatte sedan nere på stan och jukmarknaden. Inte så mycket att ha där, men bara mysigt att knalla omkring där. Spelade en del på lotteri tyvärr förstod aldrig Daniel vilka nr det var vinst på så han slängde dom tillsammans med nitlotterna haha. Jaja. Det var kanske inte hela världen även om det hade vart gott med några chokladkakor !


Sov gott folket, för det ska jag göra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar