onsdag 23 december 2009

23/12

Kvällen före dopparedagen spenderar jag framför TV:n med Daniel. Vi har vart så fräcka och köpt bingolotter och följer nu intensivt uppesittarkvällen med Lotta. Inte för att det ser ut att bli några vinster vilket är mycket tråkigt. De hade jag verkligen behövt med min ekonomi. Men men man får se det som en mysig grej. Daniel trodde förvisso att jag hade slagit i huvudet när jag frågade om vi skulle spela. Men kanske borde göra detta till en tradition varje år. Jag menar, en gång om året kan han faktiskt stå ut med detta ;)

Dagen har för övrigt rullat på bra. Har vart och handlat julgrupper till mogondagen, tog en sista sväng till Torp för syrrans skull. Daniel kom hem med thai mat till oss efter jobbet. Mycket gott men mättande =)

Innan jag lägger mig idag ska jag förbereda allt inför morgondagen så som att ta fram alla kläder, packa Caspers väska med mat och kläder mm. Alla klappar ska ner i påsar och vara redo för förflyttning imorgon.

24/12

* ca 11.30 ska vi upptill familjen för julbord.
*Kl 15 ska vi befinna oss hos Daniels föräldrar.
* Senare på kvällen ska vi tillbaks till mina föräldrar för fortsatt firande.
* När vi är trötta åker vi hem och sover =)

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar