tisdag 1 december 2009

Igår firade vi Malin i efterskott. Vi Bjöd henne på middag på Buttlers och efter de väntade bio.
Vi har gått på alla tre Stieg Larsson filmerna tillsammans så varför inte avsluta denna kväll med den sista filmen hop med =) Hade riktigt trevligt och roligt <3 Daniel var snäll och hade Casper för mig. Känns skönt att åka hemmifrån och veta att min son är i trygga händer =)
Dock förstår jag inte hur folk kan säga att Luftslottet som sprängdes är dålig!?!?!?! Jag själv tyckte att denna var en av dom bättre. Ettan älskade jag förvisso med så är de någon av de tre filmer man ska såga så är det ju klart nr 2, även om den med är bra. Men inte riktigt lika bra som första och sista. De hände så klart inte riktigt lika mycket i den sista filmen, men där föll alla bitar på sin platts isf. Jag tyckte den var kanon och är inte ett dugg besviken. Så lyssna inte på folk som säger att den är dålig. Jag föreslår istället att ni går dit utan några fördomarmot filmen och bildar er en egen uppfattning. De gjorde jag, och se så bra de gick ;)

Casper är fortfarande dålig så för oss blir de ingen rytmik idag tyvärr. Man vill ju som sagt inte smitta ner andra små liv. Vi ska ev ta en sväng ut till torp för att göra lite måste saker ist. =)

Peace and love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar