söndag 20 december 2009

Nu är allt julpynt på där det ska vara. Blev inte så mycket i år, men det räcker gott och väl endå. Saknar bara julgranen, men den får jag nog slänga upp redan imorgon om vi ska hinna ha någon glädje av den. Vill förflytta alla julklappar som just nu täcker mitt golv under granen innan dom ska packas ner och åka med till mina föräldrar och svärföräldrar.
En liten snabb blick över hur min lägenhet ser ut för tillfället.

Köket



Det blev "lite" julklappar i år.

Julspegeln :P



Kyl och frys


Caspers rum


Var på Överby idag och Daniel fick handla sina sista klappar, tror jag :S Med honom vet man aldrig haha. Jag hittade inte så mycket förutom ett par byxor till Casper. När vi var klara där tog vi en ficka hemma i huset innan vi åkte hem för att städa. Usch, ibland känns det inte som man gör annat än städar. Men nu ska vi göra lite varma mackor för det börjar kurra i magen.



God 4.e advent :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar