tisdag 15 juni 2010

Tillbaks igen!

Är nu hemma igen eftermin första dag på vikariatet i sommar. Jobbade med en människa som jag inte träffat innan, men tror vi kommer gå väldigt bra ihop. Visst var jag lite ringrostig men efter fem minuter på raporten så kändes de som jag har jobbat hela tiden. Men de klart, de hade förändrats lite gran men ändå var det mesta sig likt. Hade glömt lite småsaker som vart vissa kuddar skulle ligga och dylikt, men vad kan man begära när jag var borta i ett och ett halvt år nästan. Jag är ändå imponerad av mig själv att jag kom ihåg så mycket. Så nu är jag tillbaks till det verkliga livet igen!

Casper har vart med tant Malin idag och haft de bra! Sedan tog Daniel över när han slutade jobbet. De första jag gjorde när jag kom hem var att pussa på min underbara son som sov så gott. Hade sån go lust att väcka honom bara för att få en go kram och få pussa ännu mer på honom, men han behöver sin sömn så de får bli de först jag gör imorgon. Får nöja mig med att bara titta på min älskling idag.

Nu sitter jag hemma i min älskade soffa i morgonrock och nerkurrad under mitt härliga täcke, Underbart! Känns mycket bättre när man vet att man slitit lite idag, då kan man lata sig med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar