måndag 28 juni 2010

Midsommar på havet!

har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från helgen. Det blev midsommarfirande i båten med mor och far. Daniel, Malin och Viktor hämtade mig på jobbet i fredags och så åkte vi direkt. Eller vi stannade till på Torp lite snabbt för att köpa de sista sakerna.

Vi fick åka jetski ut till ön som vi skulle tillbringa helgen på. När vi väl kom dit märkte vi att många av gubbarna redan hade dragit igång rejält. Nackdelen denna dag var att det blåste fruktansvärt mycket. Vi hade lite problem att få upp tältet. I vanliga fall brukar vi alltid ligga i båten, men nu när alla var med så fick vi tälta istället. Men de gjorde absolut inget. Det blev lite roliga lekar, dryck och mycket liv och musik.
Vi hade ändå väldigt tur med vädret för de var strålande sol och min kropp fick lite väl mycket sol på sig så nu är jag röd som en kräfta =)
Daniel och Viktor blev som två små barn igen, de skulle åkas jetski, vattenskidor, wakeboard och ringar. Men roligt hade dom. Det blv även en fisketur för pojkarna som fick 4 makrillar.

Kan inte säga mer än att jag bara älskar att vara på havet, min dröm är att ha en egen båt att komma ut i. Jag hoppas att de blir så om några sommrar för nu har även gubben min fått smak för dessa grejer.

Jag har så många fina bilder från helgen i min kamera som jag gärna hade delat medmig av. Men tyvärr har jag fortfarande inte hittat min sladd.

Nu ska jag luta mig tillbaka och försöka ta de lite lugnt. Imorgon är det tillbaks till jobbet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar