lördag 12 juni 2010

Trött, seg och halvdöd!

Ja ungefär så känner jag mig just nu. Var inne och jobbade natten till idag. Fick inte sova så länge här på dagen. Rättare sagt mellan 07.30-11.30 och då sov jag inte ens bra! Casper var och klättrade på mig, röjde runt i badrummet och hade sig. Då är det inte lätt att slappna av. Sedan tyckte Daniel att de var dax att kliva upp för att äta frukost på Rådhuset. Konstigt nog kände jag mig inte så jättetrött då, men de tar kroppen igen nu! Kommer bli tidig säng för mig idag! Kanske ska vräka i mig lite chips och dipp innan. Tröstäta kallas de.;)

Då kan man ju undra varför en så lycklig människa som jag ska tröstäta? JOOOOOOO, hela min syskonskara plus mamma lämnade idag regninga Sverige för att söka solen i Montenegro och vipps så glömde de en stackars syster hemma :P Inget illa menat men visst är jag väldigt avundsjuk, Men jag kan ju inte åka iväg med lillen just nu. Han har ju inget utbyte av det. Men så fort jag slipper dra med mig vagnen på planet så tänker jag med lyfta från detta regniga land!!!! Då är det min tur att gotta mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar