söndag 13 juni 2010

Det blev inte mycket till chips igår, dock en fet påse med godis. Daniel kom hem med detta och sedan låg vi i soffan och bara hade de gott. Tänk vad man uppskattar dom kvällarna med sin sambo när de inträffar så sällan annars. I vanliga fall har det alltid vart något på kvällen eller så har vi vart så trötta så vi bara somnat, men igår var det super mysigt <3

Dagen idag har varit kanon. Vet att vädret inte vart med mig hela dagen men jag som nästan bara vistats inomhus bryr mig inte om det. Vi började med att greja lite här hemma, för som sagt såär det ganska så mycket kvar. Sedan åkte jag upp en sväng till min far och titta till honom så han hade överlevt första natten ensam i huset ;) De hade han! Tjatade en stund med honom och käkade frukost där. Casper blev som vanligt bortskämd utav morfar. Passade även på att sno lite rabarber så jag kan göra paj någon dag. Det är sommar det!

Träffade min kära Cola en sväng med. Fick höra lite på hur begåvad hon var på att spela munspel. Detta är en ny hobby hon börjat med och det känns ganska så unikt faktiskt. Duktig var hon för att vara nybörjare. Kan nog bli stor en dag ;)

Efter detta drog vi vidare till Daniels föräldrar för att säga hej en sväng och sedan tillbaks till pappa för att hämta mammas lilla bil, eftersom hon inte har den denna veckan så tänkte jag låna den. Skönt att kunna ta sig lite längre sträckor om man nu vill detta. Min underbara pappa var även snäll och skickad med mig massa räckor och kräftor som jag stod och dräglade äver i kylen. JAG BARA ÄLSKAR SKALDJUR. Då Daniel är allergisk mit detta äter jag det vädigt sällan. Blir bara om jag har turen att vara hos mor och far när dom ska äta det som jag kan äta lite med. Men nu fick jag en hel skål för mig själv!!!! Har precis ätit upp allt och tagit mig ett glas vitt till detta. Smakade helt ljuvligt! Ska tillägga att det även är pappa som faktiskt bjuder på vinet med. Så denna härligt underbara kvällsmat har jag min älskade far att tacka för!!!!!!!

Imorgon ska Ida och Ludde komma och hälsa på här, sedan ska vi nog ta en promenad om vädret tillåter detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar