måndag 21 juni 2010

Då var man ledig idag efter att ha jobbat HELA helgen! Har hittills tillbringat dagen hemma i huset och gottat mig lite i solen. Var även en snabbsväng på stan med mamma innan vi åkte hit. Just nu väntar jag på att lillgubben ska vakna så han kan äta och sedan hade jag tänkt att förflytta mig hemmåt. Ska försöka städa lite och senare ska jag träffa Malin!

Imorgon ska jag ev hänga lite med Erik som ska passa sin brorsdotter Ellie, kan nog bli roligt! Sedan blir de en sväng med Cola.

Egentligen har jag ingen lust att sitta här och skriva, men har inte så mycket annat för mig heller. Midsommar blir inte alls vad vi hade planerat från början. Hade tänkt att åka till Halmstad från första början, sedan var det prat på husvagnssemester men nu ser det istället ut som vi ska tillbringa den på båten vilket jag själv tycker ska bli helt underbart. Jag bara älskar att vara på havet och ska försöka vara med så mycket jag får och kan =) Ska även försöka hjärntvätta Daniel lite i sommar så han förstår hur mysigt det är och så att vi så småningom kanska kan skaffa oss en egen lliten båt! De kommer bli ett hästjobb, men jag är inte beredd på att ge upp ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar