tisdag 23 mars 2010

Funderingar på aktiviteter

Nu när det känns som att vårer närmar sig känner jag att det är dags att komma ut och hitta på saker igen. Nu menar jag förstås aktiviteter för Casper som inte gillar att vara hemma en hel dag. Vi var på öpnaförskolan igår, det är något vi absolut ska fortsätta med. Casper tyckte det var roligt. Han tillbringade dock mesta dels av tiden i bollhavet och kröp dit så fort han fick chansen. Men vad gör det, de var ju de han tyckte var bäst. =) Tisdagar ( idag) har vi ju rytmiken som vi gått på länge nu, det ska inte heller tas bort från aktiviteter. Badhuset besökte vi förra veckan. De ska också läggas in på schemat. Kankske inte varje vecka men iaf varanna eller vartredje.
Nästa vecka ska jag planera in ett besök på emaus. Casper tycker så bra om djur så varför inte göra detta. Vet dock inte om jag ska knö in det i helgen redan. Beror helt och hållet på vad som ska göras.

Nu ska jag väcka lillgubben och ge honom mat innan Jenny och Elliot tittar hit. Sedan ska vi ner till rytmiken. Senare ska jag ev iväg och träna med =)

Ha en fin dag folket för de ska jag ha!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar