fredag 26 mars 2010

Mys med Cola!

Som vanligt vid denna tid ha jag vart vaken i några timmar. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på denna dag. Det regnar ute så jag vill helst inte knalla omkring i det. Pengar ska jag försöka spara extra mycket så någon runda på torp blir det inte heller. Vet bara att jag köper massa skit då. Tänkte iaf ta en lång dusch/bad med Casper. De gillar ju han och jag med för den delen. Vi kan sitta där hur länge som helst. En gång höll vi till och med på att somna båd två haha.
Jag hinner alltid plocka undan en massa här hemma, men hur roligt är det?
Runt fem kommer Cola in till mig. Då ska vi ha mys med film och tjöt =) De var hur länge sedan som helst. Känner verkligen att det är i behov av en sådan kväll med henne. Saknar dom så mycket. Daniel har lovat att han ska hålla sig på gymmet extra länge idag, tror nog att han besöker någon efter med så vi får ännu mer ensam tid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar